گروه صنعتی
وطن زرین

بنیانگذار


عبدالزهراء وطن‌دوست بنیان‌گذار گروه وطن زرین به‌عنوان کارآفرین نمونه کشور، رسالت خود را خدمت به خلق و میهن و راه تحقق آن را کارآفرینی و محرومیت‌زدایی می‌داند.

در مسیر توسعه


گروه وطن زرین با بینشی وسیع همواره خود را با تغییرات محیط کسب‌وکار همگام کرده است. این گروه با اولویت‌بندی راهبردها و تخصیص بهینه منابع، با شتاب در مسیر رشد و خلق سودمندی برای جامعه درحرکت است.

افتخارات


گروه وطن زرین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های بخش خصوصی ایران در طی فعالیت اقتصادی خود موفق به کسب افتخارات ملی گوناگون شده است. افتخاراتی که نشان از توانمندی‌های این گروه دارد.

صنایع گروه صنعتی وطن زرین

گروه وطن زرین گامی موثر در صنایع مختلف داشته است.

بیش از 30 سال از تولد این برند محبوب می‌گذرد. در تمامی این سال‌ها برند پنبه ‌ریز تأمین‌کننده نیازهای بهداشتی بانوان، کودکان و خانواده‌های ایرانی بوده است.

نوار بهداشتی، مسواک، محصولات کودک، دستمال مرطوب، دستمال کاغذی و چسب زخم. از جمله محصولاتی هستند که این برند ارائه می‌کند.

برند پنبه‌ ریز در تلاش است تا با تشویق به شجاعت تغییر به سمت یک زندگی بهتر حرکت کند.

اولین برند تخصصی در تولید غذای آبزیان به‌ویژه میگوی پرورشی. هوورراش با استفاده از آخرین اطلاعات علمی جهان و بر اساس تحقیقات گسترده،تولید غذای مناسب و با کیفیت برای آبزیان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

برند لِدورا، تولیدکننده محصولات مراقبتی و آرایشی پوست و مو است. این گروه از محصولات با بهره‌گیری از بهترین کیفیت در سبد خرید مصرف‌کنندگان شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه‌ریز قرار گرفته است.

 

مواد اصلی تشکیل‌دهنده خانواده لِدورا از معتبرترین تولیدکنندگان کشورهای سوئیس، فرانسه و ژاپن تهیه شده و یکی از برترین و قابل‌رقابت‌ترین محصولات، در مقایسه با برندهای برتر جهانی است.

 

 محصولات لِدورا توسط متخصصان داخلی تولید و در بسته‌بندی زیبا، بادوام و منحصربه‌فرد به مصرف‌‌کنندگان ویژه که به دنبال تمایز هستند عرضه می‌شود.

 

محصولات این برند در ۴ دسته‌بندی ارائه می‌شود:

  • محصولات هربال (گیاهی)
  • محصولات مراقبتی
  • محصولات آرایشی
  • محصولات خوشبوکننده و عطر

شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز با هدف ایجاد برند انحصاری برای تولید انواع نوشیدنی و سایر مواد خوراکی، در سال ۱۳۹۸ برند نوریکسو را ثبت کرد.

 

 اولین محصولات ارائه شده با این برند، نوشابه‌های انرژی‌زا نوریکسو است. این نوشابه‌ها با بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا و کیفیت بالا تولید و در فروشگاه شرکت عرضه می‌شود.

برند پرستیو، تولیدکننده محصولات سلولزی و بهداشتی بسیار باکیفیت و قابل رقابت با برندهای برتر خارجی، ویژه بانوان و خانواده است.

محصولات این برند شامل نوار بهداشتی، پد بهداشتی، مسواک، گوش پاک‌کن و دستمال تنظیف و حوله می‌شود.

تیم رهبری وطن زرین

برندها و شرکت‌های زیرمجموعه

آخرین مطالب